Descripció:

VOLCANOLIMITS BIKE

Partint de Les Planes d’Hostoles, la Volcanolimits 2018 comença per la via verda Ruta del Carrilet durant quatre quilòmetres, ideals per entrar en calor i estirar el grup. Acte seguit, canviem el carril bici per una pista que ens dirigirà cap a Puig Mateu on podrem gaudir de les vistes al poble amfitrió. Baixarem de cota uns quants metres per agafar un corriol tècnic de pujada que ens dirigirà a la pista de La Xoriguera. Sota l’atenta mirada del Far, voregem la cinglera fins arribar als 840 metres d’alçada tot passant prop de Sant Pere Sacosta. Ja dins del parc natural de la zona volcànica de La Garrotxa, baixarem direcció Sant Feliu de Pallerols pel volcà de Sant Marc. Un cop dins la Vall d’Hostoles altre vegada, agafarem de nou la via verda mitjançant un enllaç. Emprendrem un corriol interminable, tot passant vora Sant Salvador, que ens dirigirà cap a la Serra de les Medes pedalant entre els volcans del Traiter i de Puig Rodó. En aquest punt, una dura pujada ens dirigirà cap al Coll de Serrella fins arribar gairebé als 900 metres d’altitud. Rodant entre fagedes i seguint un corriol paral·lel a una riera, tindrem una vista privilegiada de la població de Santa Pau. Més tard, i passant per la serra de Finestres per un corriol agafarem la pista de Mieres. Aquesta ens farà baixar cap a Sant Aniol de Finestres per continuar direcció a Les Planes d’Hostoles mitjançant una pista. Abans de fer els darrers quilòmetres, un últim regal en forma de corriol ens espera per fer-nos gaudir. Acabarem travessant la Riera de Cogolls per anar arribant ja al punt de partida.

En resum, la Volcanolimits 2018 serà una prova dura, un repte per a tothom i que posarà a prova les habilitats sobre la bicicleta de la gran majoria. És una ruta per descobrir racons magnífics de La Garrotxa, per gaudir de l’autèntica BTT i per demostrar que els amants de la bicicleta de muntanya estem fets d’una altra pasta.

MAILLOT DE REGAL PER A TOTS ELS INSCRITS fins, fi d’existències o 28 de setembre 2018

Prova:

• Nom: Volcanolimits
  • Data: Diumenge, 27 de octubre de 2019 - 09:00 h.